Sophia Bergman

Bara 3 dagar kvar

Publicerad 2013-02-13 12:01:00 i Backpacking 2013,

Hejsan hoppsan!
Idag har jag legat och solat i skuggan och lyssnat på musik, vilket var väldigt skönt.

Det har regnat lite idag så hoppas på massa sol imorgon och tänker sola sönder innan jag ska sitta i en buss en hel dag till Krabi.

Jag åt frukttallrik till lunch idag så nu är jag väldigt sugen på mat och ska strax gå och äta. Måste planera mina måltider när jag äter antibiotika men imorgon tar jag sista tabletten på frukosten, så skönt.

Om 3 dagar får jag ta bort mina stygn också som jag nu har räknat var 5 stycken haha. De bad mig hålla det torrt men det åker ju igenom vatten i plastpåsen när jag duschar. Tur att jag fick Simbaplåster av tjejerna innan jag åkte. Jag har köpt ett medel mot sår också som jag tar på. Det tar jag även på mina 1000 myggbett, men de syns mindre nu och har blivit bättre. Om ni åker till Thailand använd myggspray!!!!! (Jag trodde inte det var så farligt..;)

Men men nu har jag duschat och klät upp mig i klänning och med smycken, känner mig fin mot annars. Jag går runt i mina äckliga kläder som jag tänkte skicka på en tvätt när jag kommer till Ao Nagn.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela