Sophia Bergman

Singapore

Publicerad 2013-03-22 04:23:00 i Backpacking 2013,

Hej!
Kuala Lumpur var super häftigt med sina byggnader, twintowers, Kuala Lumpur tower, China Town och shopping!! Åk dit det är helt klart värt det men 2 nätter räcker helt klart innan det blir långtråkigt. Om ni ska festa så rekommenderar jag Reagge Baren som ligger vid China town, den slog alla andra klubbar med musiken, trevliga människor, vattenpipa och billiga drinkar!!

Nu har vi varit i Singapore en natt också och här är det ännu vackrare. Nere vid vattnet på kvällen att bara sitta där och titta på alla fantastiska byggnader med sina lampor, det går inte riktigt att beskriva. Dit ska vi ikväll igen, tror vi köper med oss lite ost, frukt, kex och vin och sätter oss där och njuter. Har du en partner, ta med dig den och åk dit, så sjukt romantiskt!!!!

Snart ska vi ut och se mer av denna coola stad men ska checka ut från vårt fansy hotell till ett billigt hostel först.

Dags att säga hejdå till alla snart också, hatar det. Vill inte. Men Australien imorgon kväll och dit ska typ resten med så kanske träffar någon på vägen.

Nu måste jag packa får skriva mer när jag har tid. Love!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela