Sophia Bergman

Surfer's Paradise

Publicerad 2013-04-10 01:53:45 i Backpacking 2013,

Hejsan alla där hemma!!
Jag tänker så mycket på er och det ska bli så fint att träffa alla vänner och familj när jag kommer hem i sommar.

Jag har varit i Surfer's Paradise i 3 dagar nu och 2 till blir det. Stötte ihop med Victoria och Mette som jag träffade när vi förfestade i Noosa, på gatan här i Surfers. Idag skulle jag egentligen dragit till Byron Bay men har ändrat så nu ska jag bo på samma hostel som dom här i 2 nätter till, åka samma buss till Byron och bo på Aquarius med dom i 2 nätter, sen börjar min surfcamp på söndag.

Igår var vi på stranden och det var både sol och regn, sedan chillade vi, lagade mat och på kvällen gick vi in till centrum där Ben&Jerry's bjöd på glass. Är det gratis så tar man det som Backpacker, dom har sagt att INGET är gratis här så får man något TACKA o ta emot. I övrigt så körde jag igång med LCHF riktigt ordentligt i början av April igen efter några veckors slarvande. Kolhydrater är inget för mig och jag saknade att äta hälsosamt så nu mår jag bättre efter bättre val av mat. (Det är dock dyrt!!!! Alla andra äter typ havregrynsgröt, 1 dollar för ett sjukt stort paket). Letar efter det billigaste hela tiden när jag handlar. Aja nog om det.

Idag är det mulet och ska väl regna, det får bli lite shopping. Köpte två byxor igår, vilket jag behöver nu och till NZ. Det är inte direkt varmt här längre när inte solen är framme. Jag behöver långärmade tröjor och en jacka.

Ja det var allt för nu. Puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela