Sophia Bergman

Cairns

Publicerad 2013-03-25 07:44:00 i Backpacking 2013,

Hejsan hoppsan lillebror!!
Mitt flyg var försenat igår, jag kunde inte sova under nattflygningen och nästa plan var också försenat pga värsta vädret någonsin!!! Men när jag väl kom fram så var allt bra.

Hostlet här är sjukt bra. Massa folk i ens egna ålder, billig mat och dricka. Köp en dricka för 5 dollar och få maten gratis liksom. Det har pool och ja allt är super!

Första kvällen igår träffade jag fyra fina och trevliga tjejer. Vi gick och köpte vin och drack i koppar på vårt rum och åkt sen mot stan. Blev tagna av polisen som hällde ut vårt vin och talade om att man inte fick dricka på allmän plats, vi fick ha kvar det som fanns i boxen i alla fall. Vi sprang iväg och svepte i oss alltihopa haha.

Vi gick ut på en sjukt nice klubb och dansade massor. Träffar två killar på toan säger att jag är från Nkpg och så reser dom med Fredrik Ludin från stan, blev sjukt glad att se honom där så galet otippat!!!

Idag har vi solat, badat och nu blir det en dusch och chill ikväll. Åker till Townsville kl 7 imorgon, puss o kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela