Sophia Bergman

Take my breath away

Publicerad 2013-03-03 13:27:20 i Backpacking 2013,

God kväll!
Snart dags för middag på Sofias, det är stället med svensk kaffe. Det kunde ju inte ha ett bättre namn (men stavning kanske)..

Idag låg jag på stranden från elva ungefär och Emelie och Fredrik kom när vi skulle äta lunch vid kl 13. Efter kl 15 gick vi ifrån stranden med våra brända kroppar.

Jag har varit och fotat solnedgången nu och det var så himla fint. Jag orkar typ inte med så vackra vyer, jag tappar andan och vill bara gråta. Men åh, det är väl då man njuter som fullast och jag älskar den känslan. Världen är så himla vacker.

Igår åkte jag och Emelie vattenskoter!!!! Det var galet kul! Jag körde hela tiden i våra 30 minuter. Det tog en liten stund innan vi fick in snitsen men sen var vi uppe i över 70 och åkte, wuhu! Power. Kan ju säga att jag satt och typ skratta och ropade just wuhu nästan hela tiden.

Igår kväll körde vi minigolf i Dinopark och höll på att dö av värmen. Vi gick hem till vår gata och åt och vid halv tio gick jag hem. Jag var så trött igår, så det var bra att runda av och gå och lägga sig.

Jag ska fixa internetlösenord till min iPad imorgon så ska jag lägga upp bilder på FB och här om det funkar, men så länge kolla min instagram @sophiabergman.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela