Sophia Bergman

Gå din egen väg

Publicerad 2013-05-07 07:28:42 i Backpacking 2013,

Hej.

Jag är världens lyckligaste människa. Jag har kommit till den punkten med mig själv som alla borde nå. "Våga vara dig själv och gå din egen väg, det kommer att göra dig lycklig." Jag skrev den meningen när jag var i Thailand och det var idag när jag läste det som jag fällde några tårar.

Jag är alltid mig själv, jag mår så bra av att vara den jag är och ingen annan ska någonsin få ändra på det. Jag vill aldrig ångra att jag inte gjorde något, därför är jag rätt fram med det mesta och kör på. Det kan nog vara skrämmande för vissa när man är så framåt men hej och hallå vem vet när man får sina chanser till saker igen? Det är bara att ta dom när de finns.

Jag tänker aldrig göra något i mitt liv som jag inte vill. Jag har drömmar och dom ska jag uppfylla. Jag vet vad jag tycker om och inte.

Viktiga saker
- Var dig själv
- Gör det du vill
- Älska mer (alltid)

Jag är så himla glad. Den här resan gör mig så mycket gott. Även om NZ är riktigt kallt med sina ca 8 grader så värmer det mitt hjärta så mycket. Tack. Jag tackar mig själv för denna resa jag bestämde mig för att göra, det var det bästa och smartaste någonsin.

Vänner och familj, jag älskar er. Ni är det bästa, utan er vore jag ju ingenting. Ta hand om varandra.

Du där ute - Var dig själv och förverkliga dina drömmar, glädjen och lyckan kommer göra dig så gott.

Kommentarer

Postat av: Storasyster

Publicerad 2013-05-07 23:12:16

Älskar dig massor <3

Svar: i love u
Sophia Bergman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela