Sophia Bergman

Making progress

Publicerad 2013-04-16 09:41:06 i Backpacking 2013,

Hej!!!
Idag gick det så mycket bättre att surfa och jag stod upp så många gånger. Wuhu! Efter två lektioner idag så är jag galet trött men hitåt vad härligt med träning o träningsvärk!!!

Jag tror vi har surflektion vid kl 7 imorgon också så en lugn och skön kväll med film kanske det blir. Mat om 1 h och ikväll skulle det vara Curry!

Jag fick en fråga om vilka jag har bokat min resa med och hur det har fungerat från Ronja och här är mitt svar.

Jag har bokat min resa via Kilroy Travels och är jättenöjd med det. Jag fick massa hjälp och skrev vilket flygpaket jag vill ha, gjorde någon ändring i det och bokade de flesta av mina aktiviteter igenom dem. Allt har funkat väldigt bra, men när du väl är iväg så måste du kontakta resebolagen för de olika äventyrsresorna och aktiviteterna själv om du har frågor. Jag hade sjukt mycket frågor men det var superlätt att maila och nu när jag har varit iväg ett tag så känns allt jättelätt och man får så mycket hjälp om man behöver det. Jag rekommenderar att boka via Kilroy om man åker själv, är man två kan man bog fixa det mesta själva.

Om någon mer undrar något eller vill ha resetips så är det bara att fråga och jag svarar när jag har tid!! När jag kommer hem om ca 2 månader blir det många resetips på bloggen.

Ha en härlig dag, det har jag haft och nu blir det en skön kväll! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela