Sophia Bergman

I'm gonna live my life

Publicerad 2013-02-28 18:28:00 i Backpacking 2013,

Häääj bloggän!
När jag nu umgåtts med Emelie och Fredrik i några dagar så tycker jag nog att min Östgötska har fallit tillbaka och blivit bred igen. Blev lite utskälld en kväll när vi festade av min kära vän Emelie att jag pratade med någon helt annan dialekt, haha. Det var illa, är stolt östgöte.

Vi har nu bott på Karon beach i 2 dagar och haft ett väldigt bra hotell MEN det stinker rök så imorgon ska vi flytta närmare faster med man till något som förhoppningsvis är mycket bättre.

Igår låg vi på stranden en stund och på kvällen tog vi tuktuk bort till faster och Lasse för att äta middag med dom. Åh jag åt så god mat och blev så galet mätt, inte bra att bli så mätt. Fint att träffa ännu mera släkt och familj. Imorgon ska vi ses igen.

Vi får se hur länge vi är i Karon, kanske tar någon strand närmare flygplatsen vart efter. Den 9e ska Emelie och Fredrik flyga hem och jag upp till Bangkok för då börjar min första äventyrsresa. Jag hoppas den blir riktigt rolig, ska bli häftigt att åka till många olika destinationer på 2 veckor och sedan blir det Australien, galet galet. Meeeen sååå kul!!

Jag är på högspeed ikväll efter 2 koppar kaffe och klockan är halv ett, what ever.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela