Sophia Bergman

Central Park

Publicerad 2013-06-03 18:54:13 i Backpacking 2013,

God morgon!
Klockan är snart ett här men jag är så grymt trött, tog en extra stor kaffe till min yoghurt här på Starbucks idag och därför känns det som att det fortfarande är morgon.

Igår hängde jag, Gaby och Anne i Central Park i några timmar. Vi gick runt en stund och sedan låg vi och solade tills det blev molnigt vid tre och även lite regn. Vi gick till Starbucks, drack kaffe, köpte "kaffekaka" och betedde oss som barn haha. Snart ska vi hem och då är det sten hård träning som gäller. Vi gick till Victoria Seceret efter vår fika och jag kunde inte hålla mig borta från att handla ännu mer än jag redan har gjort. Jag skulle lätt kunna spendera en hel månadslön där och mer...

Vid åtta mötte jag upp Sabrina och Johanna, vi åt middag och gick runt en sväng vid Times' Square. Vi gick in på Disney butiken där och man blev barn på nytt igen.

Om en timma ska jag möta Johanna och Sabrina igen, vi ska kolla biljetter till musikalerna och hoppas de har några till ett bra pris. Ha en himla fin dag alla kära. Det verkar som Sverige levererar riktigt sommarväder nu. Här är det en regn dag men fortfarande väldigt varmt, imorgon ska det bli sol igen.

Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela