Sophia Bergman

Bangkok to Singapore

Publicerad 2013-03-11 01:18:00 i Backpacking 2013,

Hej hej hej!
Internet tillgången har inte varit den bästa men jag lider inte men det är kul att uppdatera er om vad jag gör.

Första dagen i Bangkok träffade jag min rumskompis Becka som är från England. Alla förutom 2 tjejer från Tyskland och jag från Sverige är från England. Gruppen är skön och vi gick alla ut och festade på Khao San Road första kvällen. Det var sjukt roligt och vi dansade massor.

Igår var vi i ett tempel och nu har vi ätit frukost. Vi åkte nattåg under natten och jag sov massor så det var riktigt skönt. Vi ska strax sätta oss på en buss och sen blir det färja till Koh Phangan. Där ska vi vara i 2 nätter, sol och bad eller vad man nu vill.

Jag mår fortfarande inte bra, asså förstår inte mig på min kropp. Jag har sjukt ont i mina tänder, det känns som när man hade spänt tandställningen och alla tänder rör sig och det går rakt upp i huvudet.

Måste gå nu, grattis till Robin Stjernberg, grym röst och en bra låt. Puss!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela