Sophia Bergman

Malaysia

Publicerad 2013-03-17 10:04:00 i Backpacking 2013,

Hej hopp!
Tredje dagen i Malaysia nu och jag har precis duschat och ikväll ska jag tillsammans med alla engelskmän i vår grupp fira St Patricks day. Det ska bli roligt!

Under dagen idag har vi varit på en tripp som tog oss till en sjukt stor te odling, asså stört stor. Vi var uppe i Mossy Forrest och klättrade, köpte jordgubbar på en jordgubbsfarm, fotade en miljard fjärilar och andra djur på en annan farm och tog kort från den högsta punkten här i Cameron Highlands.

I Penang var vi ute första kvällen i förrgår och dagen efter var det sightseeing och en lång tur med buss hit till CH.

Nu ska jag ladda upp lite bilder på FB och sedan ta mig en sväng runt här innan vi ska gå och käka ihop.

Puss o kram alla fina där hemma. Jag mår så stört bra och har så roligt!!! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela