Sophia Bergman

Fortfarande i AU

Publicerad 2013-04-21 08:34:56 i Backpacking 2013,

Hej hej!
Jag har inte landat på Nya Zeeland än för mitt flyg jag skulle åka med fanns inte.
 
Mitt flyg som skulle gå kl 19.25 igår hade istället gått kl 11.00 på förmiddagen och de hade inte meddelat mig. De fixade om mitt flyg så att jag ska åka idag kl 18.30 istället. Jag fick en gratis hotellnatt och gratis middag.
 
Att vara på mitt fräscha hotellrum, se på TV, ta ett långt bad och sova i en sjukt stor säng var precis vad jag behövde efter de senaste dagarna. Jag tackar Gud för detta, tack
 
Nu ska jag gå bort mot passkontrollerna och gaten så jag inte missar flyget om 2 h.
 
Idag lyssnade jag på julmusik. För mig känns det nästan rätt när jag har haft min sommar i Asien, hösten börjar här och kallare blir det på NZ. Men det är långt kvar till nästa jul och jag har hört att det är gött där hemma nu och när jag kommer hem hoppas jag på en bra svensksommar. 
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophia Bergman

Hej! Sophia heter jag, är 23 år och kommer från Norrköping. Jag pluggar till ämneslärare på LiU och jobbar som gruppträningsinstruktör. Mitt största intresse är fotboll och jag spelar i Smedby AIS. Jag älskar att resa och se mig om i världen, lång som kort resa finns det alltid något fint att upptäcka! 2013 reste jag jorden runt och sommaren 2016 är det dags för tågluff i Europa! Jag spenderar mycket tid med vänner och familj, dricker massa kaffe och försöker att njuta av livet så mycket jag kan! Jag är en glad tjej som brinner för mycket och drömmer om att åstadkomma något stort, att göra något för andra! <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela